Sunday 6 March 2011

Pengetahuan Am : Lily Nitrate

Assalamualaikum. Duduk nya aku kat sini adalah sekadar meluahkan apa yg tak terluah di bibir ku nan sekseyh ini. Niatnya pembukaan blog ini officially untuk memberi pendapat tentang hal2 sekitar dan berkenaan dengan aku saje dan yang terasa tu, diharap dapat mengawal emosi, sebab benda ni berlaku secara tak sengaja. HURM!


Kadang2, apa yang kita tengok tak seperti apa yang orang lain tengok. Bak kata pepatah "tak kenal maka tak cinta. maka sama2 lah kita mencintainya!". 


*tentang nama aku tu dalam entry lain aku citer kan, okeh! 


Peringatan:
Adakala aku menggunakan kata sifat yang kurang senang diterima adap = biadap. hati nurani aku lebih ke arah open minded dan kebebasan untuk bersuara. Dalam erti kata lain, suka ati aku ah! Ang sebok buat pa?! Demi menegakkan keamanan dunia sejagat tanpa berlaku peperangan mulot. So


No comments:

Post a Comment