Sunday 27 March 2011

Menjelekkan!

Nak cerita pasal hobi terbaru aku.

Mai2! Dekat2! Aku nak tunjuk kat ampa2 suma! 
[Ceh! Macam ramai je orang baca blog aku]
Dia bulat, kaler oren, speaking matsaleh(bukan matluthfi90), dan dia annoying.


Perkenalkan : 
The Annoying Orange.




Kenapa? Benda alah ni kan dah lama ada kat channel Nickelodeon. Baru nak tengok ka?


Terima kasih sebab tanya(thanking to my thoughts myself that whispering through my head)! Memang sangat harus soalan itu ditanya. Benda ni bukan lah baru, tapi aku suka gila! 
Addicted gila dowh! 




Mungkinkah sebab dia orange yang boleh bercakap menyebabkan buah-buahan yang lain "annoying"?


Atau mungkinkah sebab orang yang tengok tu sendiri merasa "annoying"?


Ke... sebab channel ni khas untuk orang2 "annoying" macam aku?


Tak pun, aku suka buah orange, dan perkataan "annoying" itu jugak? 


**(memang sejak kebelakangan ni aku suka guna perkataan annoying pon. So what?)




Jom check it out video dia!

Apple.

wazzuuupp!

Wasabi.


Bonzai tree.

Kewl Cucumber.

Amacam? Annoying kan? Tapi sonok! Nak tengok lain, pi tengok kat TubeAwak(Youtube. Takpaham2?)
Dia suka buat kerja bodoh, gila, nyanyi lagu tahape2, dan setiap benda yang dia cakap kat buah-buahan lain memang menjelekkan! Mostly irritating. 




Kalau balas apa yang dia cakap, ada je dia balas balik. Nak balas pun kena sebut dalam hati. Bongok giler orange ni! Tapi aku suka. Macam genius-stupid-damn-shit-kewl. Gila babeng punya cilake. 
**(tak memasal aku carut marut)

Dalam TubeAwak ada gak dia tunjuk orang pencipta makhluk mangkuk-ayun ni. Nama dia Dane Boedigheimer. Last name dia, jangan tanya. Aku pun tak reti nak sebot. 

Gambar iklan.


Daneboe versi bahalol.



Daneboe versi macho sket.


Ok rilek, rilek.. chillax.. aku bukan suka dia sebab dia hemsem, macho, kacak luar, kacak dalam, or watsoeva... Hebatnya mamat ni, sebab dia kreatif. Short video yang simple, rilek, kewl yang ada 6juta penonton dari seluruh negara pada tahun 2010. Kalau untuk tahun ni, taktau la pulak aku, tak check lagi. 

Malas la.. Keje studio belom siap agi. Tak call mak lagi minggu ni. Sarapan pun tak. Nak gedik2 check-it-out pasal matsaleh ni. Wadehell?


p/s:
Tengok profile picture fesbuk.
We're cool.


No comments:

Post a Comment