Saturday 12 March 2011

Malas Letak Title

Sejak dua menjak melangkahkan kaki ke dunia DSLR ni, aku belajar cara pegang kamera, cara amik gambar, dan aku belajar sikit2 pasal ngedit2 gambo nih. Sonok giler. Macam2 cara. Credit to Mak aku yg sponsor SLR cap Sony A390. Hehe. Memang sesuai pun beginner cam aku. Walaupun tak branding macam Nikon ke, Canon ke, tapi Adik Sony aku ni mesra pengguna. Tau kenapa?



"Branding kena jaga beb."
"Kamera mahal2, tapi amik gambo macam digital kamera je, buat apa?" 


Cess! Ayat hina. Memang tingin pun nak belajar jadi pro, tapi belum ada masa lagi nak belajar semua tu. Bak kata member2 aku, belajar sikit2, pelan2, lama2 nanti pandai la. Ciput-ciput lama2 jadi jempot-jempot, yedak?? 



Luthfi pun pakai Sony gamble je. Kita lupakan branding kamera ni. Aku skang addict edit gambo2 dan ada akaun Flikr sendiri. Jom ah jenguk2. Suka2 je. Yg kat bawah ni plak salah satu hasil ngedit aku. Hehe.

familiar kan?
apa lagi Like ah!


Baru buat page combination ngan member aku Nanad. Bajet ada peminat. Kui kui kui!

2 comments:

  1. wah, da berkecimpung da kan..
    selamat datang!
    bole la photoshoot sme2 kn..
    :D

    ReplyDelete