Monday 14 March 2011

Enpon

Penah nengok tak enpon htc? Touch screen? Hat yg comey2 nuh? Haishh. Jap..


Inilah dia...


Dah nak masuk 4tahun aku pakai enpon ni. Terjatuh, tercampak, terbuat2 terjatuh, baling lempaq, dan seangkatan dengannya. Ada lagi tak yg sama erti? Ntah, nanti2 la teman pikior maksudnya ye.


Terima kaseh kepada ayah yg banyak sponsor enfon beta yg mahal ni. Masa dapat tu harga dia memang mahal, nak dekat 2k? Mahal ke? Ececeh, cam besepah je duit aku tanya sebegitu punye soklan.


Dah lama aku tak belek2 adik kesayangan aku ni. Setakat nak call tu salu, nak mesej tu... arr.. aku malas nk mesej sebab..
Boleh agak kan propotion enpon ni camne?
Ya! dia amat comey :D 


Ini adik manyak kici juga. Aku malas nak taip sebab renyah. Kena guna pen. Masa zaman 
sayang-di-sayang memang la rajin pakai pen dia, tapi dah masuk 2tahun, aku buat2 pen tu tak wujud je. Nak cepat reply, aku taip guna jari. Baru style. Kenapa nak guna kuku? Sebab skrin dia tak sesensitip mcm iPhone. Tenyeh betol2 baru kuar hurup. Ni tak leh jadi..




Tu dia masalah aku, enpon yg kecik, tak sensitip, dah gogek(tak guna). Aku pun guna kuku. Pantas dan padu. Bertalu2 reply mesej. Masa ada Boipren la, skang dah mati kot. Aku anta mesej tak reply plak.


Bila skandal baru datang balik, nak taip mesej pun rasa baru 1st time dapat enpon. Tercabar rasa bila nak taip mesej. 

Rupa sekarang
So, skang ni kira dah tua enpon ni aku pakai. Retak, terkopek, calar, lembab, sengal. Pekej ar. Tetapi kesetian ku padanya tak mungkin luntur dihanyut badai. 


*Beliau pernah berenang-renang dalam air. Masa aku pegi pantai PD dulu.  

No comments:

Post a Comment