Monday 27 June 2011

First Trial Cupcake









Inilah hasil cupcake aku setelah lecture kat kedai kek Tg. Malim. Perisa Chocolate+Coffee. Rasa tak berapa nak Mocca sangat la. Tapi lepas mendapat feedback dari food testers, dorang kata lebih kurang macam :


"Sedap jugak eh. Ko buat senirik ke? Belajar mana?""
"Betul ke ko buat? Beli kot ni... Tak cayelah"
"Pandainye buat. Takde perasa stoberi ke?'


Hehe terima kasih kepada yang merasa. Aku memang boleh masak sebenarnye, saje je simpan bakat. 


Aku rasa nak cuba buat yang butter cream la. Ada yang aku pelawa bagi free pun tanak sebab lawa sangat. Bukan nak propa, memang itu la staff pejabat aku cakap. Aku pun tengok camtu gak...cam playdoh. Bukan "play dowh.."
Playdoh yang dah kuar dari tupperware.


Aku boleh je nak buat tempahan tapi tengok keadaan la. Maybe aku bukak bisnes lepas practical ni la kot. Sekarang aku mengalami kebizian yang melangkau kewarasan akal.


No comments:

Post a Comment