Friday 24 June 2011

Seputeh Albino Si Pesakit Unik

Albino yang UNIK? Ape ke mimpi budak ni. Tiba-tiba je albino. Albino kan penyakit. Ha.. memang betul pun. Aku tertarik dengan makhluk Allah ni. Sebab cantik. Tahukah anda? Albino adalah sejenis penyakit kekurangan tisu pada organ badan paling besar iaitu kulit. Errr... Kalau tak silap aku la. Mak aku yang cakap, tak rujuk dokter. Sori... So, kalau nak tau, tanya la yang pakar wokeh.




Selalunya kita jumpa albino yang macam ni je. Tapi ada yang tak sedar albino ni sebenarnya ada pada haiwan. Comel! Nak tengok tak?

Singa albino
Tupai tanah albino. Tapi gemok pulek?
Entah apa binatang tah. Layan je la~


Katak albino


Rimau albino. Auummm!!


Anjing albino


Dolphin albino


Penyu albino


Zirafah albino


Kangaroo albino


Ular albino


Merak albino


Tupai albino


Chipanzee albino


Buaye albino


Landak albino


Albino Moose


Penguin albino


Kuda albino


Burung hantu albino


Anak singa albino


Gorilla albino...yang agak seksi.
Dan kenapa nak tutup di situ ye?


Harimau albino / Snow tiger


Ular albino lagi..


Gorilla albino lagi..


Kucen albino
Dolphin albino lagi..


Anak katak albino. walaupun mak dia bukan albino.
Hal ini kerana ada genetik mak dia yang menghidap albino.
Dokumentari nye aku.. OK boleh panggil aku Doc. Lily skarang.

Siput babi albino. Siput babi~~


Ha.. ada pun, Albino rabbit. 
Rabitto babitto...







p/s:
Banyak lagi senanye, musang, ikan, bla bla bla..
Sorry la babi takde tersenarai sebab kaler dia dah memang gitu.


No comments:

Post a Comment