Tuesday 24 April 2012

Y U NO LOST?


Hari ni cam tak best la. Aku telah mengalami kerugian bangang sebanyak rm60 untuk kad matrik yang dah terjumpa balik. Sempat jugak la kehilangan ni jadi misteri.

3minggu lepas aku hilang kad matrik. Aku ni, cari la dlm compartment, bawah kusi, dalam beg, merata. Aku memang ingat betul la letak kat tepi compartment dalam keta aku. Betul! Tak tipu. Dah tak jumpa sangat report la kat jabatan keselamatan usm nun. Aku kata keta kena kopak. lulz.

Syak yg pertama:
Time abang aku guna keta, dia letak enpon dia terangakat skali dengan kad tu lalu tercicir

Syak yg ke-2:
Ada orang kopak keta aku amik kad touch&go dgn kad matik aku.

Syak yg ke-3:
Aku sendiri yg cicirkan. Tapi tak kot!

Ape kajadahnya orang kopak keta curik kad matik, yedak? Aku pasrah. Then, lepas buat bayaran denda apa segala. Nak dijadikan citer, abang aku ni tahape perangai dia hari ni, dia mengorek barang2 dalam keta tu. Tiba2..“oi! Apehal kad ko dlm ni?”

Jeng3... TADAA!!



Rasa aku kalau tak jumpa aku dah bahagia sekarang. Aneh. Tak tau pulak aku kad matrik aku mampu bergerak solo dan menyorok. Adakah ini jodoh? Atau bodoh? Siapa dalang disebabkan kebodohan penemuan semula ini? 

gembira tak kalo ko ada kad yg ko letak kat sebelah laci keta, then tau2 ada kat lubang handbreak. !@#$%^&*( kan. 

Aku ada 2kad matrik skarang. yeay! ko hado? dayyum = ="
mood : macam nak bako dua2 kad tu. puas.

3 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA.. Hadoi... Apo cto bule jd cam tu.. Kad Matrik ade kaki... ><

    ReplyDelete
  2. kan.. tragedi sadis.
    aku ada edisi baru n lame. ko nak yg mne weh? XD

    ReplyDelete