Tuesday 24 March 2015

Oh Mat!


Hello again. On the same day lak tu. Konon-konon rajin update. Padahal malas buat kerja. HAHAHA. Nasib baik umat-muslimat office ni tak tau kewujudan blog tak femes ni. Chan untuk meluahkan rasa terbuka luas. 

Actually, I nak cerita pasal kucing. Hmm giggles *excited mode turn on*

I adopt a kitten. *giggles*




I took him from my lovely friend, Tikah, who has a same interest and psycotic brain as mine. Lol! Best friend from primary school until now. Geng pegi balik sekolah naik basikal. Ada satu hari, kitorang nak berjimbut ke KL. Aku dengan Lia(another sweet friend of mine) nak pegi amik Tikah kat rumahnye. Sesudah sampai kami dapati ada anak kucing 4 ekor depan rumah Tikah. Dengan kebiasaan aku nampak anak kucing tengok macam tak pernah jumpa kucing. Comel nohorom. Putih-putih. Terkinja-kinja. Aku ingat semua tu kucing Tikah. Rupanye stray cat orang buang. Tapi comel. Aku ambik!

Ini Mat bulan 9 2014 and Mat bulan 1 2015,

I lebih selasa ada companion yang berbulu pendek dan putih. Suci gitu. Bagi aku cukup lah. nak bulu panjang-panjang leceh. Bulu konon gebu. Then, bila mandi kantoi badan kurus tak cukup zat. Kecewa! Sekarang ni aku cukup gembira ada companion yang gebu, buncit, peha tembam dan manja. 

Ok nak balik rumah. Bye!

No comments:

Post a Comment