Tuesday 24 March 2015

How The Time Flies: Never Regret


Assalamualaikum. Hai. Dah lama tak jumpa I kan. Macam tak sudi nak update je. Hehe. Setahun sekali update kate ko! Sejak grad, makin membuak-buak perasaan malas I ni. Kerja? Almost good. Hurmm. Well, biasa la.. ada naik turun pasang surutnya. And sekarang aku update blog kat site office. Ahaks! Nampak no malehnye yop! Bukan ngulor tapi mood nak resign datang kembali. I dah tak larat nak mengadap kerja macam lembu ni. Biar la orang nak kata I tak bersyukur ke, kacang lupakan kulit ke, hingus lupakan hidung ke. Ada aku kisah. Hello. Bukannya aku mintak duit orang dengan muka tak malu. Please respect. Emo pulak pagi-pagi gini. Hiks! *makan hati dah lama*

Tapi I'm still me. Never change. Just that sometimes I felt, I should someday. To improve to be a better person indeed. Banyak yang dah berlaku sepanjang masa berlalu tapi I tak cerita lebih takut kantoi. Hehe. Baik buruk tu biar mak sorang je tahu. Allah Maha Esa. Dia tau segalanya. 

I tak kisah hidup I macam mana(especially yang suka pertikaikan dah kawin ke belum). Kalau orang nak judge pun biarkan lah. I'm young. I've got long way to run. Yang I tahu I bahagia and no there is no one can stop me. Rezeki ada kat mana-mana, yang penting usaha. Aku malas, tapi aku ada usaha. Sekarang kena usaha nak cari kerja baru. All the best for me! Hee~ Sukses Lily! Sukses!


Belanja pic nyau selai ;)

No comments:

Post a Comment